Ні, реально, я ображуся, якщо пропонований огляд був вам чимсь цікавий чи важливий — за останні 4 місяці цінність оглядів будь-чого різко знецінилася, тому я з ними і не поспішав. Натомість оскільки даний блоґ ведеться без жодних зобов’язань з обидвох боків, тримайте бодай щось із тримісячним, щонайменше, запізненням.
1. «Аґрафка», тріюмфанти чогось-там у Болоньї, запропонували мені отакий перелік:
Оксана Забужко. Юрій Шевельов. Вибране листування на тлі доби.
Комора, 2013, дизайн: Ростислав Лужецький.
Обкладинка дуже влучна ідейно. В тлі — фрагмент стіни зі слідами варварського знищення меморіальної дошки Шевельова в Харкові.
Зиґмунт Мілошевський. Зерно правди.
Урбіно, 2013, дизайн: Ярко Філевич.
Нетрадиційний підхід до оформлення детективу. Плакатно, іронічно, цільно в сенсі поєднання типографії та ілюстрації.
Ізабела Мейза. Вітольд Шабловський. Наша маленька ПНР.
Темпора, 2013, дизайн: Юрко М. Барабаш.
Обкладинка проста, аскетична, дуже органічно поєднується з текстом. Крім того — це приклад доброго дизайну видавничої серії.
Катерина Калитко. Сезон штормів. Електрокнига, 2013, дизайн:
Ілля Стронґовський.
Класичне, хороше використання колажу і шрифту. Виважено і грамотно.
Юнас Гассен Хемірі. Монтекор: унікальний тигр. Літопис, 2013, дизайн: Антон Варґа.
Нетипове для нашого ринку графічне вирішення, яке відразу впадає у вічі. Тонка, філігранна, майже прозора в сприйнятті обкладинка.
Ні, я нескромний. Так, я лишив себе.
2. Далі було простіше. Я написав усім дизайнерам з тих, кого відзначила «Аґрафка» і попрохав їх дати свої переліки. Дехто відповів.
3. Відзнака Юрка Барабаша — брошура-постер
Construction. Промоція до відкриття Yermilov Centre. Це ніфіґа не масовий дизайн, але вартісна робота.
4. Ярко Філевич: я скажу які мені найбільше сподобалися (з тих які я бачив), але
нажаль не можу їх посортувати рейтингом:
Антонич: Чаргород, дизайн Юрко Мориквас;
Левицька: Коротка історія тракторів по-українськи, дизайн Андрія Єрмоленка;
Видавництво Старого Лева: Зірки і макові зернята, дизайн Аґрафки;
Світ у цифрах 2013 року» (маю надію це оригінальна обкл.), дизайн the Economist, напевно;
Люсі-Мод Монтгомері: Енн із Ейвонлі. Дизайн, як і всієї серії, Юрка Симотюка..
На цьому все, підписуйтеся, ставте лайк, лишайте коменти і
підкидайте теми та посилання, які би вам були цікаві. Кому мало — пишіть свої
пропозиції, поставимо продовження.
Найкращий лайк — це 30 гривень))
Фондуючи незалежну редакцію Читомо, ви допомагаєте зростити нове покоління професіоналів видавничої справи і збільшуєте кількість хороших книжок у світі.
Спасибі.
Щоб залишити свій коментар, будь ласка, увійдіть через аккаунт Vkontakte чи Facebook